Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#fogyasztói közhangulat

Hazai gazdaság Nagy Gergő

Hogyan reagál a reklámpiac arra, hogy Ön évről évre szegényebb?

Négy éve folyamatosan csökken a cégek hazai reklámköltése. A válság mély nyomokat hagyott ebben a szegmensben is, az "ész nélküli" fogyasztói korszak visszaszorulásával párhuzamosan a vásárlóerő is csökken, erre már a vállalatok reagálnak is hirdetéseikben: az olcsó áruk reklámozása viszi a prímet. Az áruházláncok puritánabb hozzáállása ugyanakkor nem önérdek nélküli.

Gazdaság MTI

Nielsen: kevésbé félünk a hitelek bedőlésétől

Javult a fogyasztói közhangulat, júniusban a Nielsen fogyasztói bizalmi indexe 45 pontot ért el a májusi és az áprilisi 40-40, illetve a márciusi 37 pont után – közölte a piackutató hétfőn. Tájékoztatásuk szerint összességében a fogyasztói bizalom negatív trendje áprilisban állt meg.